Sanatatea inimii este influentata de stilul nostru de viata?

>>>>Sanatatea inimii este influentata de stilul nostru de viata?

Sanatatea inimii este influentata de stilul nostru de viata?

Stiati ca principala cauza de deces la nivel mondial este reprezentata de bolile de inima, cu zeci de mii de oameni care mor in fiecare an – atat barbati, cat si femei.

Factorii ereditari isi spun cuvantul cand vine vorba de afectiunile cardiace,  dar specialistii sunt de parere ca peste 80% din bolile de inima pot fi prevenite. In prezent, dispunem de nenumarate informatii si de o varietate de produse care ne vin in ajutor pentru a ne mentine sanatatea inimii. Iata cateva recomnadari importante ale specialistilor:

Grasimi sanatoase sau grasimi nesanatoase!  Sanatatea inimii

Grasimile nu sunt deloc recomandate pentru sanatatea inimii, dar asta nu inseamna ca trebuie sa renuntam complet la ele.  Cheia consta in a consuma DOAR grasimi sanatoase. Poate ca va veti mira, dar intr-adevar exista grasimi sanatoase, indicate pentru o inima puternica. Probabil stiti cu totii care sunt grasimile nesanatoase: alimentele prajite, carnea grasa de porc, slanina si untura, baconul si multe alte mezeluri bogate in grasimi. Lactatele cu un continut mare de grasimi trebuie consumate cu moderatie.

Care sunt acele grasimi sanatoase?

Ar trebui sa ne orientam atentia direct spre acizii grasi esentiali Omega-3, despre care cercetarile au aratat de nenumarate ori ca sunt asociati cu un risc redus de afectiuni cardiace, precum aritmia si ateroscleroza. De asemenea, cercetarile au aratat ca acizii grasi Omega-3 scad nivelul trigliceridelor.
Organismul nu poate produce acesti acizi grasi, motiv pentru care trebuie sa ii introducem in regimul nostru alimentar. Vom alege nuci, seminte de tot felul, oua provenite de la pasari crescute in libertate, precum si peste si fructe de mare. In timp ce semintele si nucile contin un acid gras esential de tip ALA, pestele si fructele de mare contin alte doua tipuri de acizi Omega-3, si anume EPA si DHA, care sunt deosebit de importanti pentru sanatatea noastra din primele zile de viata si pana la varste inaintate.

De ce Ulei de peste?

Este recomandat sa consumam cel putin doua portii de peste pe saptamana. Cum pentru multe familii este dificil sa gateasca peste de cel putin doua ori pe saptamana, suplimentele din ulei de peste sunt binevenite. In prezent gasim o varietate de suplimentare alimentare, cum ar fi ulei de peste natural sau aromat, ulei din ficat de cod, capsule cu ulei de peste, comprimate imbogatite cu vitamine si minerale sau comprimate masticabile pentru copii.

Suplimente de la Lysi, prezinta numeroase avantaje!

Intai de toate, doza zilnica recomandata ofera cantitatea corespunzatoare de acizi grasi esentiali Omega-3.

In al doilea rand, sunt fabricate din materie prima de calitate de cea mai buna calitate, iar uleiul de peste este foarte bine purificat

Nu in ultimul rand, portofoliul Lysi contine cea mai variata gama de produse din ulei de peste, sub diverse forme de prezentare. Puteti alege produsul potrivit sub forma de capsule sau lichid, cu gust natural de peste sau cu aroma 100% NATURALA de lamaie.

Nu uitati de fructe, legume si cereale integrale!

Un regim alimentar bogat in fructe, in legume si in cereale integrale ofera organismului tot ceea ce are nevoie pentru o functionare ireprosabila. Afla mai multe:

By |2020-10-05T14:48:49+03:00octombrie 5th, 2020|Sanatatea ta|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment