Semnele deficientei de acizi grasi omega-3

>>>>Semnele deficientei de acizi grasi omega-3

Semnele deficientei de acizi grasi omega-3

Acizii grasi omega-3 sunt esentiali pentru sanatate si pentru buna functionare a organismului uman. Acestia nu pot fi sintetizati in mod natural de catre organism, si de aceea ei trebuie asigurati prin alimentatie. 

Acizii grasi omega-3 sunt raspunzatori pentru buna functionare a inimii, regland tensiunea arteriala si ridicand nivelul de colesterol HDL, numit colesterolul bun. Aportul necesar de acizi grasi omega-3 este important in impiedicarea sau incetinirea aparitiei unor boli grave, precum diabetul, artrita reumatoida, osteoporoza, afectiunile cutanate, boli ale sistemului digestiv, astmul si diverse tipuri de cancer. In cazul in care bolile sunt deja instalate, consumul de acizi grasi omega-3 poate diminua simptomele. Un alt aspect de care acizii grasi omega-3 sunt raspunzatori este activitatea de la nivelul creierului. Capacitatea de concentrare si de memorare sunt direct legate de nivelul de acizi grasi omega 3 furnizati catre organism. Depresiile, durerile menstruale pot fi ameliorate cu un aport suplimentar de acizi grasi omega-3.

Corpul nostru ne avertizeaza atunci cand apar dezechilibre. 

Ar trebui luate in seama toate semnalele trase de propriul nostru organism:
– sesizam o stare de oboseala accentuata ce nu se diminueaza in urma somnului,
– simtim episoade de palpitatii ale inimii sau constatam ca nu ne putem concentra si avem deficit de memorare.
– incepem sa uitam foarte repede si devenim agitati si nervosi,
– depistam episoade dese de tristete, disconfort, nemultumire, nervozitate nejustificata,
– incepem sa avem probleme cutanate, uscarea pielii, aparitia anumitor exeme,
– ne dor articulatiile nejustificat, atunci ar trebui suplimentat aportul de acizi grasi omega 3.
In cazul in cae experimentam oricare dintre simptomele de mai sus, exista posibilitatea ca lipsa acizilor grasi omega 3 sa fie cauza.
Suplimentarea aportului de acizi grasi omega 3 se va face fie printr-o dieta mult imbogatita cu alimente ce contin omega 3, fie prin suplimente alimentare. Citeste mai departe:

By |2017-10-10T16:56:21+03:00octombrie 10th, 2017|Sanatatea ta|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment