Obiceiuri alimentare importante pentru o inima sanatoasa!!!!

>>>>Obiceiuri alimentare importante pentru o inima sanatoasa!!!!

Obiceiuri alimentare importante pentru o inima sanatoasa!!!!

De ce e importanta o dieta sanatoasa?

O dietă sănătoasă nu este importantă doar pentru aspectul fizic, pentru o talie subțire sau pentru o greutate care nu creează frustrări, ci este esențială și pentru sănătatea inimii. La nivel mondial, bolile cardiace rămân principala cauză a decesului atât în rândul bărbaților, cât și în rândul femeilor. Vestea bună este că aproximativ 80% din bolile de inimă pot fi, de fapt, prevenite.
Având atât de multe informații despre ce trebuie să facem pentru a avea o inimă sănătoasă, este important să știm cum să ne protejăm inima în fiecare zi pentru a ne asigura un viitor sănătos.

Reducerea porțiilor de alimente   

A mânca moderat poate fi interpretat subiectiv. Niciun aliment – oricât de mult ar sprijini starea noastră de sănătate – nu trebuie consumat în exces. Cu alte cuvinte, deși știm că este indicat să consumăm fructe și legume în fiecare zi, asta nu înseamnă să mâncăm în fiecare zi portocale sau caise. Pe de o parte, este important să diversificăm ceea ce consumăm, iar pe de altă parte, este indicat să reducem dimensiunile porțiilor.

Care sunt grăsimile bune și care sunt grăsimile ce trebuie evitate?

Deși este adevărat că sănătatea inimii și indicele de masă corporal au de suferit dacă vom consuma foarte multe grăsimi, este bine de știut că tipurile de grăsimi pe care le consumăm au efecte diferite asupra sănătății noastre. Pentru a-i oferi organismului toți nutrienții de care are nevoie, este esențial să știm cum să diferențiem grăsimile. În general, grăsimile mononesaturate și acizii grași Omega-3 sunt cele mai bune grăsimi. Consumul regulat de acizi grași Omega-3 a fost asociat cu un risc scăzut de afecțiuni cardiace, cum ar fi aritmia și ateroscleroza și, de asemenea, scade nivelul de trigliceride. Puteți să îi oferiți organismului acizii grași Omega-3 de care are nevoie consumând pește, suplimente alimentare de pește, dar și ouă, nuci, frunzoase, fructe de mare și alte alimente fortificate cu Omega-3.

Alegeti o dietă mediteraneană

Cu accentul pus pe consumul unei diete bogate în fructe de mare, fructe cu coaja lemnoasă, fructe și legume și consumul cât mai redus de carne, carne roșie și alimente prelucrate, nu este de mirare că dieta mediteraneană este una dintre cele mai recomandate diete. Studiile au constatat corelații majore între persoanele care și-au redus cu succes riscul de boli de inimă și cele care au adoptat dieta mediteraneană. Mai mult decât atât, o dietă bogată în fructe și legume oferă organismului o multitudine de vitamine benefice, substanțe nutritive și antioxidanți care pot ține sub control o varietate de afecțiuni și boli.

By |2019-07-17T14:55:34+03:00iulie 17th, 2019|Sanatatea ta|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment