Un regim alimentar sanatos atunci cand esti tot timpul pe fuga?

>>>>Un regim alimentar sanatos atunci cand esti tot timpul pe fuga?

Un regim alimentar sanatos atunci cand esti tot timpul pe fuga?

Va confruntati in fiecare zi cu un program haotic, dar doriti totusi sa adoptati un regim alimentar sanatos, iata cateva sfaturi pe care le puteti incorpora rapid in viata de zi cu zi!

  • Planificati-va mesele in avans. 

Cu o astfel de planificare proactiva, in zilele cand ajungeti tarziu acasa, nu trebuie decat sa scoateti din frigider ingredientele pregatite si sa le puneti in tigaie sau la cuptor. Luati in considerare ce doriti sa gatiti, ce timp veti avea la dispozitie pentru a gati si, daca aveti o amiaza libera de sambata sau de duminica, puteti pregati ingredientele si sa le depozitati in caserole.

  • Grabiti, ocupati sau stresati? Punem mana pe orice este la indemana si are gust bun.

Ne astamparam foamea cu chipsuri, ciocolata, napolitane sau gogosi, in loc sa ne atribuim cateva minute pentru a gati o masa adecvata. Ideal ar fi sa va orientati atentia asupra acelor alimente care pot fi gatite rapid, asa cum sunt conservele de ton, ovazul instant, iaurturile, perlele de branza sau legumele congelate.

  • Un regim alimentar sanatos poate fi dat peste cap de obiceiul multora dintre noi de a consuma tot felul de gustari.

Cand avem un program incarcat sau alergam de la o intalnire la alta, este intotdeauna bine sa avem la dispozitie cateva gustari sanatoase care ne vor reduce tentatia ne a manca ceva ce mai tarziu vom regreta ca am mancat. Foarte bine ar fi sa ne completam regimul cu cateva suplimente de multivitamine si minerale si cu acizi grasi esentiali Omega-3. Putem opta pentru un produs 2 in 1, adica suplimente alimentare Omega-3 imbogatite cu vitamine, asa cum sunt capsulele Lysi Health Duet. Pentru suplimentarea regimului copiilor, putem opta pentru capsule Lysi Omega-3 masticabile.

  • Foamea ne impinge sa oprim la un fast-food si sa cumparam de acolo o mancare prajita si plina de grasimi.

Ceea ce putem face este sa oprim la restaurante accesibile si sa alegem optiuni mai sanatoase, cum ar fi ciorbe, cartofi copti cu salata sau mancaruri la cuptor. Citeste mai multe:

By |2019-11-14T11:01:31+02:00noiembrie 14th, 2019|Sanatatea ta|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment