Cum mentii sanatatea inimii

>>>>Cum mentii sanatatea inimii

Cum mentii sanatatea inimii

Acizii grasi Omega 3 sunt esentiali pentru mentinerea sanatatii noastre, motiv pentru care trebuie consumati in fiecare zi.

Din pacate, organismul nostru nu ii poate produce in mod natural, motiv pentru care trebuie sa ii procuram din diverse surse alimentare sau suplimente alimentare.
De-a lungul timpul s-au realizat multe studii stiintifice care au demonstrat beneficiile acizilor grasi Omega 3 asupra organismului nostru. Ei joaca un rol esential pentru sanatatea inimii, pentru buna functionare a creierului, in stimularea sistemului imunitar, prevenirea numitor tulburari de comportament, prevenirea anumitor tipuri de cancer si nu in ultimul rand este extrem de important pentru pacientii care sufera de afectiuni cardiovasculare.

Studiile stiintifice au dovedit faptul ca Omega 3 poate preveni bolile cardiovasculare daca este consumat in cantitatea optima.

Cei doi acizi grasi Omega 3 pe care ii regasim de obicei in uleiul de peste – acidul eicosapentanoic (EPA) si acidul decosahexanoic (DHA) – scade colesterolul, tensiunea arteriala si nivelul grasimilor din sange (trigliceride). In plus, acizii grasi Omega 3 previn infarctul miocardic si accidentele vasculare cerebrale si ajuta la tratarea aterosclerozei. Daca suferi de hipertensiune arteriala, consumul zilnic de Omega 3 iti va regla tensiunea si ti-o va mentine la un nivel optim.

Surse de acizi omega-3

Daca vrei o inima sanatoasa, ar trebui sa incluzi in alimentatia ta pestele, uleiul de peste, nuci, seminte de in sau de dovleac, etc. Insa, ai grija la cantitatea in care le consumi deoarece Omega 3 consumat in doze mai mari decat cele recomandate iti poate afecta organismul. Medicii recomanda sa consumam maxim 3 grame de Omega 3 pe zi din surse naturale sau suplimente alimentare.

Este uleiul de peste important pentru sanatatea inimii?

Uleiul de peste Omega-3 alaturi de Uleiul din ficat de cod, reprezinta o resursa naturala extrem de utila pentru mentinerea sanatatii inimii. Aceasta se datoreaza continutului de acizii grasi Omega-3 EPA si DHA. O dieta bogata in acizi grasi Omega-3 protejeaza inima de efectele negative ale poluarii, previne si opreste evolutia bolilor coronariene, ingrosarea sangelui, scade riscul aritmiilor cardiace si al infarctului miocardic si previne tromboza prin impiedicarea agregarii plachetelor. Datorita efectului antioxidant,acizii grasi Omega-3, stopeaza degradarea vaselor sanguine si protejeaza peretii arteriali, mentinandu-i elastici si flexibili.

Daca nu iti poti lua aportul necesar de acizi grasi Omega 3 din alimentele mentionate, poti oricand sa apelezi la suplimentele alimentare.

Trebuie sa fii atent la calitatea acestor suplimente alimentare cu Omega 3 si sa te asiguri ca ele nu contin metale grele cum ar fi mercurul sau plumbul. Continutul de metale grele poate fi regasit si in peste, motiv pentru care nu se recomanda sa consumam acest tip de carne mai mult de 2-3 ori pe saptamana. Este important sa stim ca acizii grasi Omega-3 sunt esentiali pentru obtinerea si mentinerea starii de sanatate, insa ei nu pot fi sintetizati de organismul uman si de aceea este vital sa ne asiguram necesarul zilnic prin dieta sau folosind suplimente alimentare de cea mai buna calitate, precum cele de la Lysi! Afla mai multe despre preturile produselor Lysi Islanda:

By |2021-04-15T12:46:32+03:00aprilie 15th, 2021|Sanatatea ta|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment